ITT KEZDŐDIK. Továbblépés: Bejegyzés végén ÚJABB BEJEGYZÉS-re kattintva

Budapest Airport

Itt ülök a reptéren, várva a beszállásra. Azt hiszem elmondhatom, hogy ilyen szervezett még soha életemben nem voltam. Ma délelőtt picit ide...

Cambodia, 1. nap

Mivel reggel képtelen voltam felkelni, ezért Angkor Wat holnapra maradt, helyette az úszó falut és erdőt néztük meg. Siem Reap mellett van egy óriási tó, és azon található mindez. Érdekes volt nagyon a falu életébe picit bepillantani, az úszó erdő pedig meseszép természeti kincs. A faluban picit kiszálltunk, képek lesznek majd később.

Egyre jobban megszerettem a cambodiai embereket, szerintem sokkal jobb fejek mint a thaiok. Állandóan mosolyognak, vidámak és nagyon szépek. Szebbek, mint bármelyik ázsiai akit valaha láttam. Főleg a nők és a gyerekek, bár a gyerkőcök mindenhol nagyon aranyosak. A sofőrünk is hihetetlen segítőkész, nyilván azért is mert fizetünk neki, de az embernek mégsem ez az érzése. 32 éves, 6 éve van felesége aki most 26 éves és 1 gyerekük van. Azt mondja szeretnének még többet, de még nem tehetik meg. Holnap irány Angkor Wat, napfelkeltére ki akarunk érni, úgyhogy megyek lefeküdni. :) Puszi mindenkinek! És valaki adjon visszajelzést, hogy a képek láthatóak voltak e Bangkokról.